Contact

Adres

Coppelstockstraat 46 HS
1056 XM Amsterdam
KvK-nummer: 57293996
Btw-nummer: NL 1768 50673 B01

 

Waarom Good Manners

Voor horecaondernemers is en wordt het steeds belangrijker dat zij hun omzet zien stijgen en dat zij zich kunnen onderscheiden van de concurrentie. Er zijn zoveel horecazaken, maar wat zorgt er nu juist voor dat gasten bij jou komen en vooral ook blijven komen? En hoe trek je meer nieuwe gasten aan? 

 

Onderschat hierbij de waarde van jouw medewerkers niet. Gastvrij personeel met oog voor  details. Een kundig team met passie voor het vak. Helaas kom ik vaak het tegenovergestelde tegen wanneer ik een bezoek. breng aan de horeca. Het verrast mij als alles soepel verloopt en ik de volledige aandacht krijg, gek eigenlijk want dat is hoe het ‘hoort’.

 

Jouw team kan het verschil maken. Ik geloof echt dat iedereen gastvrijheid in zekere mate in zich heeft,  anders kies je er niet voor om in de horeca te gaan werken. Bewustwording creëren, een spiegel voorhouden en handvatten geven, daar ben ik voor. Dit met het uiteindelijke doel om het beste uit het team en ieder individu te halen zodat het bezoek van jullie gasten een meer dan geweldige beleving gaat zijn! 

Hoe ziet een training er dan uit?

Afhankelijk van de wensen en het beoogde eindresultaat,  zal ik een training (of workshop) op maat ontwikkelen. Om hiertoe te komen zal mijn eerste stap een persoonlijk gesprek zijn. Ik ben sowieso een voorstander van persoonlijk contact. Mijn aanpak kan als direct geïnterpreteerd worden. Een echte doener en dat past bij mijn doelgroep : de horeca en haar medewerkers. 

‚Äč

Onderwerpen die ik bijvoorbeeld in kan zetten zijn;

  • Klachten en een passende afhandeling

  • Omgaan met agressiviteit tijdens je werk

  • Verkopen zonder dat het als verkopen voelt 

  • Verbale en non- verbale communicatie en het positieve effect hiervan

  • Teamrollen, de kwaliteiten en valkuilen van het team in beeld

  • Elkaar aanspreken op gedrag, motiveren en corrigeren 

  • Communicatie naar gasten maar ook onderling binnen het team

 

Heb je een specifieke vraag of behoefte die niet 1,2,3 past binnen bovenstaande onderwerpen? Dit hoor ik graag zodat ik met je mee kan denken.